русская версия | пошта  
 
     
finance.ua
finance.ua


Основними непорозуміннями у взаємовідносинах між Страхувальником та Страховиком, які час від часу виникають, є неуважне вивчення правил страхування на підставі яких страхується майно.

Страхувальник, не вивчивши порядок дії при настанні страхового випадку, припускається іноді помилок, які можуть привести до відмови у виплаті страхового відшкодування.

Так, щоб звести до мінімуму вірогідність виникнення таких непорозумінь і помилок Страхувальника, в даному розділі ми приведемо порядок дій Страхувальника при настанні страхового випадку у відповідності з Особливими умовами Добровільного страхування квартир і домашнього майна громадян № 10 від 23.02.07 р.

Дані дії можуть відрізнятися в залежності від виду страхування, тому Страхувальнику необхідно вивчити правила страхування відповідно до того виду страхування за яким є застраховано його майно.


Отже, ви застрахували свою квартиру у ПрАТ Страхова компанія "Аркада-Гарант".

Згідно зі страховим полісом, застрахованими є ті елементи квартири, які Ви зазначили в своїй Заяві на страхування та Акті огляду оздоблення чи майна.

Ви маєте право на отримання страхового відшкодування, якщо Ваша квартира (її внутрішні конструкції, елементи оздоблення тощо) пошкоджено внаслідок таких подій:

  • пожежа, вибух газу, що використовується в побутових цілях, удар блискавки (також у разі, якщо вибух газу чи удар блискавки не викликав пожежі), спалах та вибух побутових електроприладів та домашньої електронної апаратури, вплив вогнегасних речовин при гасінні пожежі;
  • аварії систем опалення, водопостачання і каналізаційної мережі, проникання води із сусідніх приміщень;
  • стихійні лиха (повідь, буря, ураган, смерч, цунамі, шторм, злива, град, обвал, лавина, зсув, вихід підгрунтових вод, паводок, повінь, сель, просадка ґрунту, землетрус); наїзд транспортних засобів, падіння дерев, падіння пілотованих літальних об'єктів чи їх залишків.

Якщо одна з таких події сталася і Вашому майну завданий збиток, Вам необхідно:

  1. негайно викликати представників пожежних, аварійних служб, представників будівельної організації, ЖЕКу для усунення причин виникнення страхового випадку. Про причину події повинен бути складений Акт (видана довідка) довільної форми, засвідчена підписами та печатками представників цих організацій;
  2. повідомити про подію ПрАТ СК "Аркада-Гарант" за телефонами (044) 277-72-21, 277-72-22 впродовж 48 годин, не враховуючи вихідних і святкових днів.
  3. до приїзду Страховика не чіпати пошкоджене майно (окрім випадків, коли це необхідно для рятування іншого майна яке не постраждало), не викидати застраховане майно, яке Ви вважаєте пошкодженим та непридатним для подальшого використання, щоб дати можливість Страховику оцінити розмір завданого збитку.

Представнику Страховика потрібно надати:

  1. можливість оглянути пошкоджено майно;
  2. акт про причину настання страхового випадку з мокрою печаткою відповідних органів;
  3. план квартири з техпаспорту БТІ;
  4. пред'явити страховий поліс та адендум (якщо такий був укладений).

Ми намагалися освітити помилки, що найбільш часто зустрічаються, які допускають страхувальники. Звичайно, розглянуто не всі проблеми, з якими доводиться стикатися при настанні страхового випадку, але вони є найбільш актуальними на даний момент.

Надалі ми будемо освітлювати і інші питання по страхуванню квартир та домашнього майна та по інших видах страхування.



    05.09.2016
   

Оновлено інформацію на сайті

     
    16.12.2015
   

ПрАТ СК "Аркада-Гарант" змінила фактичну та юридичну адресу компанії

     
    01.02.2012
   

ВАТ СК Аркада-Гарант перейменовано в ПрАТ СК "Аркада-Гарант

     
    16.12.2011
   

Відбулися зміни у керівництві МТСБУ

     
    24.11.2011
   

Страхование от ущерба при затоплении.

     
 
   Copyright © 2006 "Аркада-гарант"